شرکت پاک فن بخار

تولید کننده دیگ های بخار ، آب گرم سه پاس

شرکت پاک فن بخار

تولید کننده دیگ های بخار ، آب گرم سه پاس

ساخت یخی داغ تر از سطح خورشید

ساخت یخی داغ تر از سطح خورشید

این یخ 60 برابر چگالتر از یخ آب معمولی است و در دمای تقریبا مانند سطح خورشید تشکیل می شود.

این یخ فوق العاده ای است - و برای اولین بار، دانشمندان آن را در آزمایشگاه ساخته اند.

این شکل پر از فشار آب یخ در  فضای داخلی اورانوس و نپتون وجود دارد. اما تاکنون، وجود آن فقط نظری بود.

ساخت یخی داغ تر از سطح خورشید

"کار ما شواهد تجربی برای یخ سوپرنیکیک را فراهم می کند و نشان می دهد که این پیش بینی ها به دلیل مصنوعات در شبیه سازی ها نبود،

اما در واقع شرایط رفتار فوق العاده ای از آب را در این شرایط گرفتار کردند".

دانشمندان ابتدا یک فاز آب عجیب و غریب را پیش بینی کردند که 30 سال پیش در همان زمان ماده و ماده جامد و مایع را به وجود آورد.

این نیز چگالی بیشتری نسبت به یخ آب معمولی است زیرا شکل آن تنها تحت شدید گرما و فشار است، مانند آنهایی که در سیارات غول پیکر یافت می شوند.

در طول مرحله سوپرنیکیک، هیدروژن و اکسیژن در مولکول های آب به طرز شگفت انگیزی رفتار می کنند؛

یونهای هیدروژن مانند یک مایع در داخل یک شبکه کریستال جامد اکسیژن حرکت می کنند.

فیزیک فوق العاده جالب از آب

ساخت یخ پیچیده بود. اول، تیم، آب را به یک یخ بلورین مکعب فوق العاده نازک، در یک فرم کریستال متفاوت از چیزی که در مکعب های معمول یخ دیده می شود، فشرده کرد.

برای انجام این کار، محققان از سلولهای الماس عصبی استفاده کردند تا 360،000 پوند در هر اینچ مربع (2.5 گیگاپاسکال (GPa) فشار به کار برده شود؛ این تقریبا 25000 بار فشار جو بر روی زمین است).

بعد، محققان با استفاده از شوکهای لیزر، سلول ها را حتی بیشتر گرم کرده و فشرده می کنند.

هر ساختار یخ کریستال تا شش پرتو لیزر بیش از 100 برابر فشار بالا دریافت کرد.

میلوت گفت: "از آنجا که ما آب را از قبل فشرده کردیم، شوک گرمائی کمتر از این است که اگر آب مایع محیطی شوک فشرده شود".

این روش جدید به محققان اجازه می دهد تا با فشار بالا نسبت به مطالعات شوک فشرده سازی به حالت های سردتر دسترسی پیدا کنند. "



منبع شرکت صنایع پاک فن بخار

بازاریابی صنعتی - شرکت پاک فن بخـار ( قسمت اول )

 

بازاریابی صنعتی - شرکت پاک فن بخـار ( قسمت اول )

فروش دیگ بخار - فروش مخزن کنداکس - فروش دیگ آب گرم

بازاریابی صنعتی که از آن تحت عنوان b2b marketing هم نام‌برده می‌شود، شامل فروش محصول یا خدمات یک شرکت به شرکت دیگر می‌شود.

تکنیک‌های بازاریابی صنعتی بر اساس تکنیک‌های مشابه بازاریابی مصرفی شکل‌گرفته‌اند، اما به شیوه‌ای منحصربه‌فرد اجرا می‌شوند.

در حالیکه یک مصرف‌کننده، محصولات مختلف را نه‌تنها بر اساس قیمت آنها بلکه بر اساس محبوبیت، موقعیت آن در بازار و دیگر محرک‌های احساسی خریداری می‌کند،

خریداران صنعتی تنها بر اساس قیمت و سود بالقوه آنها اقدام به خرید محصول می‌کنند.
امروزه پیدا کردن شیوه‌های جدید برای توسعه روابط از طرق مختلف خصوصا شبکه‌های اجتماعی موضوعی داغ در دنیای بازاریابی صنعتی به‌حساب می‌آید.

چراکه این زیرساخت‌ها امکان گفتگو و ارتباط دوسویه را نه‌تنها برای خریداران مصرفی بلکه برای خریداران صنعتی هم فراهم آورده‌اند.

فروش دیگ بخار - فروش مخزن کنداکس - فروش دیگ آب گرم

چه کسانی از بازاریابی صنعتی استفاده می‌کنند؟

در بطن خودش، بازاریابی صنعتی شامل ایجاد روابط باارزش به‌منظور تضمین مشتریان بلندمدت می‌باشد که یک هدف مهم برای هر شرکتی،

چه خرده‌فروش بسیار بزرگ و یا یک شرکت خانوادگی کوچک به‌حساب می‌آید.

بازار صنعتی بزرگ‌ترین بازار شناخته‌شده تاکنون ازلحاظ بعد مادی آن در نظر گرفته می‌شود. شرکت‌هایی از قبیل جنرال الکتریک و

آی بی ام میلیون‌ها دلار در روز برای خرید تنها محصولاتی صرف می‌کنند که نقش حمایتی از فرایند کسب‌وکار آنها بر عهده دارد.

بازاریابی صنعتی به‌صورت گسترده توسط شرکت‌هایی مورداستفاده قرار می‌گیرد که تولیدکننده کالاهایی هستند که

برای مصرف‌کننده‌های جزء و خانگی کمترکاربردی دارد، که ازجمله آن می‌توان به ورق استیل اشاره کرد.

بااین‌وجود، این محصولات توسط شرکت‌هایی مورداستفاده قرار می‌گیرند که فروشنده محصولات و خدمات هستند که توسط مصرف‌کننده‌های نهایی خریداری می‌شوند.

به‌عنوان مثال، سازمان مدیریت صنعتی (در حوزه آموزش) سازمانی است که با شعبه‌های متعدد در سراسر کشور ارائه‌دهنده خدمات آموزشی کاربردی و

تئوری در حوزه مدیریت و زیرشاخه‌های آن به سازمان‌ها و مصرف‌کنندگان شناخته می‌شود. به عبارتی می‌توان گفت که این سازمان در حوزه آموزش و

مشاوره در حوزه مدیریت به‌عنوان رهبر بازار در حوزه بازاریابی صنعتی و مصرفی در سراسر کشور شناخته می‌شود.

فروش دیگ بخار - فروش مخزن کنداکس - فروش دیگ آب گرم



بزرگی صنعت بازاریابی صنعتی تا چه اندازه مهم است؟

فروش دیگ بخار - فروش مخزن کنداکس - فروش دیگ آب گرم

خریدهای انجام‌شده توسط کسب‌وکارها، مراکز دولتی و موسسات درمجموع بیش از نیمی از فعالیت‌های اقتصادی انجام‌شده در ایالات‌متحده را تشکیل می‌دهد.

در سال 2012 بازاریابان صنعتی تقریبا چیزی در حدود 100میلیارد دلار برای تبلیغ کالاها و خدمات خویش صرف کردند.

و بیش از سه برابر آن برای بنگاه های اقتصادی سود سازی صورت گرفته است .

در تحقیقی در سال 2001 به نتیجه رسیده‌اند که ارزش دلاری معاملات انجام‌شده

در حوزه صنعتی بسیار بیشتر از کل معاملات انجام‌شده در حوزه مصرفی می‌باشد.

بدون تردید با داشتن اطلاعات مناسب در زمینه ی استراتژی های نوین بازار و تعریف زیر ساخت های لازم همراه با دانش و تجربه ،

می توانیم با تبحر و توانایی در فتح بازار های تازه و درکِ ایجاد سازوکارهایی جهت فروش بهینه در کارخانه پاک فن بخـار به اهداف از پیش تعیین شده دست یابیم .


منبع: شرکت صنایع پاک فن بخار 

نمایشگاه صنعت ساختمان تهران در حال برگزاری

نمایشگاه صنعت ساختمان تهران

نمایشگاه صنعت ساختمان تهران در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری میباشد

و شرکت پاک فن بخار مفتخر است که مهمانان عالی قدر و بسیار مهمی از غرفه این شرکت در سالن 8.9 غرفه 2000 بازدید کردند.


خرید دیگ بخار - قیمت دیگ بخار - فروش دیگ بخار

خرید دیگ بخار - قیمت دیگ بخار - فروش دیگ بخار

خرید دیگ بخار - قیمت دیگ بخار - فروش دیگ بخار

خرید دیگ بخار - قیمت دیگ بخار - فروش دیگ بخار

خرید دیگ بخار - قیمت دیگ بخار - فروش دیگ بخار


منبع شرکت صنایع پاک فن بخار

تامین برق با استفاده از منابع بادی

تامین برق با استفاده از منابع بادی

انرژی بادی، انرژی ارزشمندی را ارائه می‌دهد که سال‌به‌سال استوارتر می‌شود و در همین بازه‌های زمانی دارای تغییرات کم و ثبات قابل‌توجهی است

و به همین دلیل تبدیل به یک منبع انرژی برق قابل‌اعتماد شده است. پس می‌توان تولید انرژی برق توسط باد را افزایش داد و دیگر موارد تولید برق همانند روش‌های مرسوم کنونی را کاهش داد، اما این امر نیاز به ارتقا شبکه‌های توزیع برق دارد.

دکتر مسعود اژدری عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان بیان داشت: با توجه به خشکسالی های اخیر و فشار بر منطقه سیستان

و همچنین کمبود آب می توان از یکی از موهبتهای الهی که در سیستان وجود دارد، بهره اقتصادی برد.

این نعمت الهی چیزی نیست جز بادهای  مداوم دشت سیستان.

انرژی بادی استفاده از جریان باد که به‌وسیله آن توربین‌های بادی به حرکت درمی‌آیند و انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کنند.

وی گفت: پیشینیان ما توانستند این انرژی رایگان را مهار و در آس بادهای سیستان که یکی از اولین آس بادهای جهان می باشد را استفاده کنند.

حالی جای تاسف است که با این امکانات امروزی نتوانیم از این انرژی پاک بهره بگیریم.

در صورتی که  سرمایه گذاری مناسبی بر روی ایجاد نیروگاه های بادی در دشت سیستان انجام دهیم علاوه بر تامین برق شهر های استان می توانیم با توجه به نزدیکی مرز افغانستان برق را به آنجا صادر کنیم و یا برق را با آب معاوضه کنیم.

اژدری در ادامه عنوان کرد: باد نقش مهمی در جابجایی توده های هوای مرطوب دارد و یکی از عوامل مهم در ایجاد بارندگی و تبخیر و تعرق می باشد.

هنگامی که تعادل حرارتی هوا بر هم می خورد جریان هوا سبب ایجاد باد می شود. وزش باد موجب جابجایی دما و رطوبت می گردد و میزان تبخیر را نیز افزایش می دهد.

منطقه سیستان در مسیر فعل و انفعالات جوی میان کانونهای نسبی پر فشار در شمال شرق کشور و کانون های نسبی کم فشار در جنوب شرق قرار گرفته

و وزش بادهای آن شدیداً متاثر از این فعل و انفعالات است. این امر موجب می شود که این دشت از نظر جریان های هوا در منطقه ای فعال قرار داشته باشد.
وی در خصوص زمان وزش باد 120 روزه در منطقه سیستان و بهره برداری از آن گفت: در مورد زمان وزش این باد اگر چه منابع مختلف در زمان شروع آن حداکثر 20 روز اختلاف نظر دارند،

اما همه مدت تداوم آن را حداقل 4 ماه می دانند. باد 120 روزه تقریبا از اوایل اردیبهشت، شروع و در حدود 4 ماه از سال در دشت زابل ادامه دارد و تقریباً در اواسط شهریورماه خاتمه می یابد.


اژدری درباره نحوه ی ایجاد باد 120 روزه ی سیستان اشاره کرد:

ایجاد یک سامانه ی کم فشار در ماه های تابستان بر روی کویر ریگستان و حرکت به سمت بالا به منظور تعادل با هوای خشک استپ های مرتفع آسیای مرکزی، موجب حرکت توده ی هوای خشک از سمت شمال و شمال غرب به سمت جنوب و جنوب شرق می شود و به خاطر تداوم وزش به باد 120 روزه مشهور است.

همچنین این باد متاثر از بادهای موسمی هند می باشد. بدین صورت که در شمال افغانستان بر اثر استقرار یک سامانه ی پر فشار که رطوبت خود را در اثر باران های سنگین از دست داده و همزمان با آن یک سیستم کم فشار فصلی از نوع حرارتی در دشت زابل به وجود می آید که به علت اختلاف فشارهوا بین کوهستان های افغانستان و دشت سیستان این باد تشکیل می شود.
وی همچنین تاکید کرد: بادهای محلی معروف دیگری داریم که با استفاده از دانش علمی می توان از آنها به چشم موقعیت نگاه کرد که از آنجمله می توان به باد لوار، باد قوس، باد گاوکش، باد پرستو و باد باختر اشاره کرد. از سال ۲۰۱۵ کشور دانمارک ۴۰ درصد از برق خود را به‌وسیله باد تولید می‌کند و حداقل ۸۳ کشور در جهان در حال استفاده از انرژی بادی برای تولید برق و استفاده از آن در شبکه‌های الکتریکی خود می‌باشند.



شرکت صنایع پاک فن بخار