شرکت پاک فن بخار

تولید کننده دیگ های بخار ، آب گرم سه پاس

شرکت پاک فن بخار

تولید کننده دیگ های بخار ، آب گرم سه پاس

بازاریابی صنعتی - شرکت پاک فن بخـار ( قسمت اول )

 

بازاریابی صنعتی - شرکت پاک فن بخـار ( قسمت اول )

فروش دیگ بخار - فروش مخزن کنداکس - فروش دیگ آب گرم

بازاریابی صنعتی که از آن تحت عنوان b2b marketing هم نام‌برده می‌شود، شامل فروش محصول یا خدمات یک شرکت به شرکت دیگر می‌شود.

تکنیک‌های بازاریابی صنعتی بر اساس تکنیک‌های مشابه بازاریابی مصرفی شکل‌گرفته‌اند، اما به شیوه‌ای منحصربه‌فرد اجرا می‌شوند.

در حالیکه یک مصرف‌کننده، محصولات مختلف را نه‌تنها بر اساس قیمت آنها بلکه بر اساس محبوبیت، موقعیت آن در بازار و دیگر محرک‌های احساسی خریداری می‌کند،

خریداران صنعتی تنها بر اساس قیمت و سود بالقوه آنها اقدام به خرید محصول می‌کنند.
امروزه پیدا کردن شیوه‌های جدید برای توسعه روابط از طرق مختلف خصوصا شبکه‌های اجتماعی موضوعی داغ در دنیای بازاریابی صنعتی به‌حساب می‌آید.

چراکه این زیرساخت‌ها امکان گفتگو و ارتباط دوسویه را نه‌تنها برای خریداران مصرفی بلکه برای خریداران صنعتی هم فراهم آورده‌اند.

فروش دیگ بخار - فروش مخزن کنداکس - فروش دیگ آب گرم

چه کسانی از بازاریابی صنعتی استفاده می‌کنند؟

در بطن خودش، بازاریابی صنعتی شامل ایجاد روابط باارزش به‌منظور تضمین مشتریان بلندمدت می‌باشد که یک هدف مهم برای هر شرکتی،

چه خرده‌فروش بسیار بزرگ و یا یک شرکت خانوادگی کوچک به‌حساب می‌آید.

بازار صنعتی بزرگ‌ترین بازار شناخته‌شده تاکنون ازلحاظ بعد مادی آن در نظر گرفته می‌شود. شرکت‌هایی از قبیل جنرال الکتریک و

آی بی ام میلیون‌ها دلار در روز برای خرید تنها محصولاتی صرف می‌کنند که نقش حمایتی از فرایند کسب‌وکار آنها بر عهده دارد.

بازاریابی صنعتی به‌صورت گسترده توسط شرکت‌هایی مورداستفاده قرار می‌گیرد که تولیدکننده کالاهایی هستند که

برای مصرف‌کننده‌های جزء و خانگی کمترکاربردی دارد، که ازجمله آن می‌توان به ورق استیل اشاره کرد.

بااین‌وجود، این محصولات توسط شرکت‌هایی مورداستفاده قرار می‌گیرند که فروشنده محصولات و خدمات هستند که توسط مصرف‌کننده‌های نهایی خریداری می‌شوند.

به‌عنوان مثال، سازمان مدیریت صنعتی (در حوزه آموزش) سازمانی است که با شعبه‌های متعدد در سراسر کشور ارائه‌دهنده خدمات آموزشی کاربردی و

تئوری در حوزه مدیریت و زیرشاخه‌های آن به سازمان‌ها و مصرف‌کنندگان شناخته می‌شود. به عبارتی می‌توان گفت که این سازمان در حوزه آموزش و

مشاوره در حوزه مدیریت به‌عنوان رهبر بازار در حوزه بازاریابی صنعتی و مصرفی در سراسر کشور شناخته می‌شود.

فروش دیگ بخار - فروش مخزن کنداکس - فروش دیگ آب گرم



بزرگی صنعت بازاریابی صنعتی تا چه اندازه مهم است؟

فروش دیگ بخار - فروش مخزن کنداکس - فروش دیگ آب گرم

خریدهای انجام‌شده توسط کسب‌وکارها، مراکز دولتی و موسسات درمجموع بیش از نیمی از فعالیت‌های اقتصادی انجام‌شده در ایالات‌متحده را تشکیل می‌دهد.

در سال 2012 بازاریابان صنعتی تقریبا چیزی در حدود 100میلیارد دلار برای تبلیغ کالاها و خدمات خویش صرف کردند.

و بیش از سه برابر آن برای بنگاه های اقتصادی سود سازی صورت گرفته است .

در تحقیقی در سال 2001 به نتیجه رسیده‌اند که ارزش دلاری معاملات انجام‌شده

در حوزه صنعتی بسیار بیشتر از کل معاملات انجام‌شده در حوزه مصرفی می‌باشد.

بدون تردید با داشتن اطلاعات مناسب در زمینه ی استراتژی های نوین بازار و تعریف زیر ساخت های لازم همراه با دانش و تجربه ،

می توانیم با تبحر و توانایی در فتح بازار های تازه و درکِ ایجاد سازوکارهایی جهت فروش بهینه در کارخانه پاک فن بخـار به اهداف از پیش تعیین شده دست یابیم .


منبع: شرکت صنایع پاک فن بخار 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.